محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

فرشته ای شبیه گردو...

:(

1391/2/9 22:37
نویسنده : مامان گردو
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم...

چرا یهو اینجوری شد؟؟!!

چرا همه چیز ریخت بهم؟؟!!

دلم خیلی غصه داره..دقیقا یه هفته میگذره و هنوز هیچی درست نشده...

خیلی سعی میکنم غصه نخورم...اما...مگه میشه...

دارم افسرده میشم..همینجور اشکام میریزه...

تو رو خدا مامان رو ببخش...تو رو خدا قوی باش...یکم این حال مامان رو تحمل کن و دعاکن...

دعاکن که مطمئنم اگر قراره اوضاع درست شه فقط از دعای تو درست میشه...

تو رو خدا خوب باش...تنها شادی این روزای من تکونای خوشکله توئه...

 

* سه شنبه 5م حالم بد شد..بیمارستان بودیم..شکرخدا بخیر گذشت...

* جمعه 8م بابایی بردمون تاتر که حال و هوامون عوض شه و از خونه بیرون رفته باشیم...بانوی آب و آینه...خیلی گریه کردم اونجا یکم سبکتر شدم اما امروز دوباره همونجورم....تو تاتر یه لحظه هم آروم نبودی..فکرکنم به سروصدا خیلی حساسی...فدات بشم همه وجودم..

تو سفارشمون رو به خدا بکن...بگو ناامیدمون نکنه...قبل از اینکه اتفاق بدی بیفته کمکون کنه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامانی چشم به راه
10 اردیبهشت 91 21:12
نترس خداخیلی بزرگه.....دلتوبده به خدا وبعدبه گردوی کوچولوی مامانی.... ایشالابه سلامت میادبغلت گلم...
مامان فاطیما
12 اردیبهشت 91 15:25
عزیزم انشاا... گلت سالم میاد تو بغلت به خدا توکل کن
شهرزاد
16 اردیبهشت 91 11:51
مریمی چی شده عزیزم؟؟؟؟؟؟؟ نران شدم چرا درست ننوشتی در مورد چی حرف میزنی؟؟؟؟عزیزم ایشالا هرچی هست به خیر و خوشی میگذره گلم. مواظب خودت باش
مامان گیسو جون
16 اردیبهشت 91 22:49
عزیزم سلام امیدوارم هر مشکلی هست به سلامتی برطرف بشه با داشتن محمد صادق نازم نگران هیچ مشکلی نباش روی ماهت رو می بوسم دلم برات خیلی تنگ شده
Ladani
20 اردیبهشت 91 14:44
سلام گلم خوبی نمیخوای بگی مشکلت چیه؟
کازیوه
20 خرداد 91 11:49
سلام دوست عزیزم من زود به زود به وبلاکت سر میزنم ایشالله هر چی باشه به خیر میگذره خیلی نگرانت شدمخدا خودش کمکتکنه خبر بده خوب
ملوس
21 خرداد 91 12:37
نامه ای از خدا به: شما تاریخ : امروز از: خالق موضوع : خودت من خدا هستم. امروز من همه مشکلاتت را اداره میکنم. لطفا به خاطر داشته باش که من به کمک تو نیاز ندارم. اگر در زندگی وضعیتی برایت پیش آید که قادر به اداره کردن آن نیستی، برای رفع کردن آن تلاش نکن. آنرا در صندوق (برای خدا تا انجام دهد) بگذار . همه چیز انجام خواهد شد ولی در زمان مورد نظر من ، نه تو ! وقتی که مطلبی را در صندوق من گذاشتی ، همواره با اضطراب پیگیری نکن. در عوض روی تمام چیزهای عالی و شگفت انگیزی که الان در زندگی ات وجود دارد تمرکز کن. روز خوبی داشته باشی‌ دوستدار تو خداوند
خاله مژگان
23 خرداد 91 16:29
سلام من همیشه به پیجتون سر میزدم و می دیدم که پست جدیدی نزاشتین. خیلی نگرانم. ایشاله همه چی خوب باشه
ملوس
23 خرداد 91 19:33
عزیزم چرا از خودت ونی نی گلت چیزی نمی نویسی؟من همیشه مطالب وبت رو دنبال میکردم...مدتیه دیگه چیزی نمی نویسی! امیدوارم هرجا هستی ودر هر حالی هستی خودت وفرشته نازت سلامت وشاد باشید...
مامان ضحا
30 خرداد 91 2:16
من اگه بگم روزی دوبار میام وبلاگت سرمیزنم تا خبری ازت بگیرم دروغ نگفتما......عزیزم اگه میتونی یه خبری بده.نگرانتونم.
کازیوه
11 تیر 91 20:02
عزیزم من هر روز میام به وبلاگت تا خبر بگیرم چی شده چرا خبرنمیدی
مامان فاطیما
14 تیر 91 0:27
دوست خوبم بیا یه خبری از خودت بده من نگرانتم
کازیوه
17 تیر 91 9:06
سیمین
2 مرداد 91 22:10
سلام مریم جونم خیلی خوشحالم که بعد از مدتها بالاخره تونستم بیام نت و از حالتون باخبر بشم و خوشجال تر اینکه می بینم حال شما و پسرت خوبه خدایا صد هزاران بار شکرتتتتتتتتتت
مامان ضحا
5 مرداد 91 18:34
نزدیک سه ماهه نیستیا....تورو خدا اگه میای و سرمیزنی یه خبری بده.
هستی
7 مرداد 91 22:43
سلام مریم جون کم مونده گل پسرتو بغل بگیری التماس دعای فراوان
❤مامان آزی❤
25 مرداد 91 19:22
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
کازیوه
1 شهریور 91 8:20
عزیزم بازم که خبری ازت نشد پس کجاییییییییییییییییییی باورکن خیلی به فکرتم